* Charakter: Większość kotów tego klanu to osobniki bardzo ciekawskie, gościnne i niezwykle gadatliwe. Są wyrozumiałe, pomagają, nawet kotom z innych klanów, jeśli potrzebują one pomocy. Są jednak wystarczająco mądre, by zapamiętać przysługę i zażądać czegoś w zamian.
* Wygląd: Koty czystej krwi Klanu Ognia są średniej wielkości, smukłe, ale z silnymi łapami, które pomagają wspinać im się na drzewa. Większość członków tego klanu posiada wyjątkowo długie i chwytne ogony, które nie raz służą im jako piąta łapa.
* Umiejętności: Doskonale się maskują w koronach drzew, gdzie żyją. Tam tworzą swoje gniazda, dlatego muszą również doskonale się wspinać. Wysoko skaczą, by szybko dostać się do wysokich partii drzewa i dogonić uciekającą zdobycz. Ich zmysł równowagi jest znacznie lepszy od zmysłu innych kotów, pomaga on im w przemieszczaniu się po gałęziach. Koty te schodzą na ziemię, choć nie często, zwykle tylko po to by znaleźć lecznicze rośliny, doglądać starszyzny i kociąt, pić lub polować na myszy i krety.
* Ofiara: małe ptaki, wiewiórki, drobne gryzonie, krety; niekiedy koty wybierają się w nielubianą przez nie, ale potrzebną podróż do pobliskiego Gniazda Dwunogów, by polować na kury.
Polana.
Polaną Obozu jest ogrodzony ciernistą barierą teren wokół dębowego drzewa, w którym mieszkają owe koty.
Żłobek.
Ze względu na wygodę dla królowych i kociąt żłobek został zbudowany w podziemnej norze pod starym, ogromnym dębem.
Legowisko Uczniów.
Uczniowie swoje gniazda robią na najgrubszej i zarazem najniższej gałęzi dębu, gdzie są w miarę bezpieczni przed upadkiem.
Legowisko Wojowników.
Konar Wojowników znajduje się tuż nad tym należącym do Uczniów. Jest stabilny, ale stosunkowo wąski.
Legowisko Starszych.
Starsi, podobnie jak kocięta i królowe, zamieszkują podziemną norę pod dębem.
Legowisko Lidera.
Lider zamieszkuje porzuconą sowią dziuplę.
* Wygląd: Koty czystej krwi Klanu Ognia są średniej wielkości, smukłe, ale z silnymi łapami, które pomagają wspinać im się na drzewa. Większość członków tego klanu posiada wyjątkowo długie i chwytne ogony, które nie raz służą im jako piąta łapa.
* Umiejętności: Doskonale się maskują w koronach drzew, gdzie żyją. Tam tworzą swoje gniazda, dlatego muszą również doskonale się wspinać. Wysoko skaczą, by szybko dostać się do wysokich partii drzewa i dogonić uciekającą zdobycz. Ich zmysł równowagi jest znacznie lepszy od zmysłu innych kotów, pomaga on im w przemieszczaniu się po gałęziach. Koty te schodzą na ziemię, choć nie często, zwykle tylko po to by znaleźć lecznicze rośliny, doglądać starszyzny i kociąt, pić lub polować na myszy i krety.
* Ofiara: małe ptaki, wiewiórki, drobne gryzonie, krety; niekiedy koty wybierają się w nielubianą przez nie, ale potrzebną podróż do pobliskiego Gniazda Dwunogów, by polować na kury.
Polana.
Polaną Obozu jest ogrodzony ciernistą barierą teren wokół dębowego drzewa, w którym mieszkają owe koty.
Żłobek.
Ze względu na wygodę dla królowych i kociąt żłobek został zbudowany w podziemnej norze pod starym, ogromnym dębem.
Legowisko Uczniów.
Uczniowie swoje gniazda robią na najgrubszej i zarazem najniższej gałęzi dębu, gdzie są w miarę bezpieczni przed upadkiem.
Legowisko Wojowników.
Konar Wojowników znajduje się tuż nad tym należącym do Uczniów. Jest stabilny, ale stosunkowo wąski.
Legowisko Starszych.
Starsi, podobnie jak kocięta i królowe, zamieszkują podziemną norę pod dębem.
Legowisko Lidera.
Lider zamieszkuje porzuconą sowią dziuplę.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz